| Depresszió |
|
| 2009. július 26. vasárnap, 10:21 |
|
A változókor környékén rengeteg nőt sújt a depresszió enyhébb vagy súlyosabb formája. Egyesek az antidepresszánsok szedésétől várnak enyhülést, holott ezek ilyen irányú alkalmazását számos szakértő nem tartja célravezetőnek. A hormonterápia és az antidepresszánsok iránt érzett bizalmatlanság sok nőt terel az alternatív módszerek felé. Kanadai kutatók eredményei szerint az omega-3 zsírsavak fogyasztása enyhíti a sok változó korú nő által megszenvedett lelki válság és a depresszió tüneteit. Az Université Laval orvosi karának kutatói által végzett, a The American Journal of Clinical Nutrition című folyóiratban közzétett tanulmány elsőként szolgáltat bizonyítékot arra, hogy omega-3 zsírsavakat tartalmazó étrend kiegészítőkkel hatékonyan kezelhetők a menopauzával gyakorta együtt járó lelki problémák. Dr. Michel Lucas és munkatársai a 40 és 55 év közötti korosztályból 120 nőt vontak be a kísérletbe, melynek során az alanyokat két csoportba osztva az egyik csoport tagjai napi három, összesen "A két csoport között megfigyelt különbségek igen figyelemreméltóak, különösen, ha azt vesszük, hogy az omega-3 zsírsavaknak a legtöbb, pszichés egészségre ható szerrel ellentétben alig vannak kedvezőtlen mellékhatásai, a keringési rendszer állapotát pedig kifejezetten javítják. Hozzátartozik azonban az igazsághoz, hogy nem sikerült pozitív hatást elérni a nők azon kisebb csoportjában, akik súlyosabb depressziós tüneteket mutattak" - mondta Dr. Lucas.
Ezeknek az eredményeknek a részleteit a kutatók a Menopause című folyóirat hasábjain 2008. novemberében megjelent közleményükben ismertették. A hozzászokást és mellékhatásokat okozó antidepresszánsok helyett a Naturalpatika a Ravseen szedését ajánlja Önnek.
Szeretnék több információt kapni a Ravseenről
|

